Header Ads

KOLEKSI FOTO PERABOT YANG UNIK DAN KREATIF

Zaman kian berkembang maju dan manusia menggunakan akal yang kreatif bagi mereka cipta pelbagai barangan.

Untuk kali ini OhPilihanku ingin berkongsi kepada anda Koleksi Foto Unik Yang Kreatif kepada anda.


Katil Sarang Burung

Nampak sungguh selesa apabila tidur di dalam sarang burung ini,walaubagaimana pun di nasihatkan jangan tidur betul betul di dalam sarang burung di atas pokok,di khuatiri anda akan di patuk bertubi tubi oleh sang burung.


Meja Kerja Barang Recycle

Menarik sekali apabila barang barang terbuang di ubai suai sehingga menjadi perabot yang cantik! Jadi jika ada barang barang yang terbuang dan anda mahu membuangnya,fikir dahulu,mungkin dengan daya kreatif anda mungkin dapat menghasilkan sesuatu.


Kerusi Tong Dram

Ini juga adalah dari bahan terbuang,apabila anda tidak lagi menggunakan tong dram mungkin anda boleh membuat Kerusi Tong Dram Seperti ini.


Kerusi Santai kereta

Satu idea yang bagus,kanak kanak tentu sekali suka pada kerusi ini,apa yang ada di sekeliling kita mungkin kelihatan tidak berguna lagi.

Tetapi,fikir dua atau tiga kali sebelum anda memutuskan mahu membuang nya,kerana siapa tahu anda dapat memiliki sesuatu atau mereka cipta barangan yang  mungkin lebih bernilai.

Bercakap Tentang Perabot ini,OhPilihanku Ingin mengwar-warkan kepada anda sekali lagi tentang PERABOT LENGKAP SEBUAH RUMAH MAMPU MILIK Yang bakal di lancar kan tidak lama lagi.

Hasil dari SURVEY PERABOT MAMPU MILIK sebelum ini,Rakyat Malaysia ramai yang teruja untuk mendapatkan perabot mampu milik ini kerana boleh dapat set lengkap perabot bagi sebuah rumah pada harga yang Murah dan berpatutan,Malah ia turut menawarkan Jaminan barang sehingga 2 Tahun ! Wow! Inilah yang di nanti nanti kan oleh seluruh Rakyat Malaysia Untuk memiliki perabot lengkap pada harga murah beserta jaminan 2 Tahun!

Kepada anda Semua,Perabot Lengkap Mampu milik ini di miliki oleh syarikat Bumiputera kita dan yang pasti ia akan di lancarkan tidak lama lagi,jadi teruskan setia bersama OhPilihanku yang menjadi Rakan Media dan Promosi bagi Perabot Mampu Milik ini.

No comments

Powered by Blogger.