Header Ads

Wow! Ini Antara Kereta Yang Di Gunakan Mendiang Pelakon Paul Walker Dalam Filem Fast & Furious

Bagi Peminat Setia Filem Fast & Furious Pasti anda Teruja melihat kereta yang di gunakan sepanjang penggambaran Filem Ini,Filem terakhir lakonan Mendiang Paul Walker iaitu Fast & Furious 7 telah berjaya kutipan tertinggi hanya selepas seminggu di tayangkan!



Jika anda peminat setia filem ini dari filem paling awal sehingga kini,tentu sekali anda akan perasan jenis-jenis kereta yang telah di gunakan bagi filem tersebut,Jom kita lihat kembali jenis kereta yang telah di gunakan sepanjang filem ini di siarkan.



1.Model Kereta Mitshubishi Eclipse Keluaran 1995 ini menjadi penghias bagi filem sulung Fast & Furious.

2.Nissan Skyline Di gunakan bagi pengambaran Filem Fast Furious ke 2,salah satu babak menarik dalam Fast & Furious 2 ini apabila Brian lakonan Paul Walker melompat jamabatan.


3.Mitshubishi Evolution 7 masih di gunakan bagi filem fast & Furious 2,kereta ini  nampak sungguh lincah di dalam filem ini.




4.Nissan Skyline GTR R34  Di gunakan setelah Brian menjadi Anggota penguatkuasa semua,Kereta yang di gunakan ini nampak sungguh bergaya sekali.



5.Subaru WRX  DI gunakan pada  filem Fast Furious 4 sebagai  adegan terakhir  bagi mengungkap kejahatan ketika itu.



6.Dodge Charger di gunakan bagi Fast & Furious 5,Rasanya model ini buatan Amerika Syarikat,jika Salah tolong betulkan.



7.Nissan GTR Silver pula di gunakan bagi adegan pertama dalam Fast Furious 6.



8.Ford Escort ini menjadi sangat terkesan sekali,mungkin kerana ia adalah lakonan terakhir paul walker sebelum terbabit dalam nahas jalanraya yang meragut nyawanya.





Ini adalah kereta yang di gunakan Mendiang Paul Walker  buat kali terakhirnya sebelum terbabit nahas,Di tanya kepada mereka yang telah menonton Filem Fast & Furious 7 Box Office Di Minggu Pembukaan  ,ramai yang menyatakan FF7 ini sungguh terkesan sekali di hati mereka.

Bak kata orang,Hati Batu,Hati Besi Pun Boleh tewas bermain dengan perasaan apabila babak mengenang Paul Walker Di Tayangkan.

No comments

Powered by Blogger.