Header Ads

PELIK! BAGAIMANA KAPAL TERBANG INI MENDARAT SETELAH 35 TAHUN??

Serius! Memang Pelik Apabila Sebuah Pesawat Yang Terbang Dan Hilang Selama 35 tahun Mendarat Kembali.

Kisah ini berlaku pada 4 september 1945,apabila pesawat yang memuatkan seramai 92 penumpang dan anak kapal di katakan telah hilang di langit Atlantik,berita ini benar-benar menggemparkan seluruh dunia.


http://ohpilihanku.blogspot.com
Sekadar Foto Hiasan


Misteri kehilangan pesawat yang di katakan hilang pada tahun 1945 menjadi lebih gempar apabila pesawat tersebut telah mendarat semula pada 12 Oktober 1980 di Porto Alegre,Brazil.yang mana pada masa itu menara kawalan langsung tidak menerima  apa-apa isyarat dan pemberitahuan di menara kawalan Lapangan Terbang tersebut.

Sewaktu membuka pesawat yang hilang selama 35 tahun dan mendarat kembali,mereka tercengang apabila melihat kru dan penumpang yang seramai 92 orang itu dalam keadaan kurus kering!

Penyelidik memberitahu bahawa  itu merupakan pesawat Sandiego yang telah hilang sewaktu penerbangan dan telah kembali semula setelah berpuluh tahun lamanya.

Teori mengaitkan pesawat itu telah  hilang arah serta memasuki ruang 4 dimensi lalu tersesat di Black Hole selama berpuluh tahun sebelum pada akhirnya ia mendarat kembali.

Pelik bukan?Wallahualam,.

Sumber : Oh Pilihanku


No comments

Powered by Blogger.